espressocafe.ro

marți, 29 septembrie 2015

Problema imigrantilor

Am incercat sa ocolesc cu grija problema imigrantilor care au reusit sa incinga spiritele si sa rupa Europa in doua. Am evitat sa urmaresc extremistii, indiferent de care parte a baricadei se aflau. Cu toate astea, diverse zvonuri, stiri si filmulete mai mult sau mai putin credibile au ajuns la mine si m-au pus pe ganduri. Initial m-am revoltat costra oamenilor care si-au pierdut sensibilitatea si carora nu le pasa de niste napastuiti. Chiar si acum ma intreb cata mila ar avea pentru un om aflat in suferinta, daca au fost in stare sa urle pe internet ca vor moartea musulmanilor, ca nu le pasa de cei ramasi fara case, fara familii, fara tara. Unde mama naibii s-a dus (a existat vreodata) umanitatea noastra? Dar opitalitatea romanilor? Apoi m-a cuprins un soi de teama inspirata din realitatea cotidiana. Am vazut cateva filmulete cu ceea ce deja au facut imigrantii prin Europa si m-am intrebat daca e cazul sa ne fie mila de ei sau
de noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu