espressocafe.ro

sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Aventurile lui Bruno


Stateam linistit la fereastra, tragand in piept aerul curat si rece al serii. Din senin, o voce a spart tacerea in care era cufundata strada. Era o voce de adolescent. Ma enerva si ma speria in acelasi timp. Am marait scurt si apasat, din gat. Tanarul a ridicat ochii spre mine si a tipat:
-Ba', uite un rottweiler la geam!!!
M-am speriat de tipatul sau. Am coborat de pe canapea si m-am dus la mami, care tasta de zor la birou. In lipsa mea, Pufina, impinsa de curiozitate, s-a cocotat la fereastra deschisa. Cred ca i-a speriat teribil pe adolescentii care au privit spre casa noastra, in cautarea periculosului rottweiler. :))))))
PS: Pentru cei care nu stiu, Pufina este o pisicuta tigrata... 


Aventurile lui Bruno









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu