espressocafe.ro

luni, 8 februarie 2016

La multi ani, prietena mea

Pentru prietena mea cea mai buna un sincer ''LA MULTI ANI!
O iubesc foarte mult, ne-am inteles foarte bine de cand eram mici, si acum cand ma gandesc cate nazbatii faceam amandoua... Te pup, prietena draga!

La mulți ani, draga mea prietenă! Sărbătorim astăzi o persoană minunată, plină de farmec și căldură. Sper ca acest an să fie plin de bucurii, împliniri și sănătate. Ești o prezență specială în viața mea și îți doresc tot ce e mai frumos în această zi și în fiecare zi ce urmează. Te iubesc și îți urez să-ți îndeplinești toate visele!

La mulți ani, prietena mea adorată! Sper ca ziua ta să fie presărată cu zâmbete, râsete și fericire pură. Ești o persoană minunată, cu un suflet frumos și un spirit luminos. Îți mulțumesc că ești alături de mine și că îmi aduci mereu bucurie în viață. Fie ca anul ce urmează să fie plin de succese, iubire și împliniri pe toate planurile!

La mulți ani, prietena mea minunată! Îți doresc un an plin de realizări, curaj și încredere în propriile puteri. Ești o femeie deosebită, plină de înțelepciune și sensibilitate. Îți urez să-ți îndeplinești toate visurile și să trăiești fiecare zi cu pasiune și bucurie. Să ai un an fantastic, la fel de minunată ca și tine!

La mulți ani, sufletul meu prieten! Ești un dar neprețuit în viața mea și mă simt privilegiat să te am alături. Îți mulțumesc că ești mereu acolo pentru mine, îmi oferi sprijinul tău necondiționat și mă faci să simt că pot să înfrunt orice. Îți doresc un an extraordinar, plin de iubire, sănătate și împliniri. Te iubesc enorm și îți urez numai bine!

La mulți ani, prietena mea cea mai bună! Sper ca ziua ta să fie atât de frumoasă precum ești tu. Ești un model de loialitate, înțelegere și generozitate. Fie ca anul ce urmează să-ți aducă multe momente minunate, să îți îndeplinească toate dorințele și să te bucuri de fiecare clipă alături de cei dragi. Ești minunată așa cum ești, iar eu sunt norocos să te am în viața mea!

La mulți ani, prietena mea iubită! Sărbătorim astăzi frumusețea și lumina pe care le aduci în viețile noastre. Îți mulțumesc că ești mereu o umbră de alinare și un zâmbet în zilele mohorâte. Îți doresc un an plin de împliniri, sănătate și iubire necondiționată. Fie ca toate visele tale să devină realitate și să fii fericită în fiecare clipă. Ești specială pentru mine și te iubesc enorm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu