espressocafe.ro

joi, 4 februarie 2016

Un fotograf profesionist

Tin minte cand m-am casatorit cu sotul meu, am plans si am avut niste emotii foarte mari. Era atat de frumos iubitul meu, cu ochii albastri, numai cand se uita la tine te lua cu fiori.  Avea un zambet cuceritor, era primul meu iubit, si vroiam neaparat sa ne casatorim. A mai trecut ceva timp si ne pregateam de nunta, dar vroiam sa aducem un fotograf profesionist pentru nunta noastra. Nu stiam la inceput unde sa gasim acest fotograf, dar cautand pe internet am gasit o firma foarte serioasa, Jandoris. Foarte serioasa, cu fotografi foarte profesionisti, te puteau ajuta ca la nunta ta sa iasa totul bine, si toata lumea sa fie multumita. Si am ramas cu acele amintiri de neuitat. Chiar si acum cand ma uit pe ele, imi aduc aminte ce nunta reusita am avut, cu cel mai bun fotograf profesionist. Foarte multe emotii, aranjeaza la biserica, la restaurant.. toata lumea era intr-o mare verva, dar eu cel mai mult, vroiam sa fie o nunta ca-n povesti. Am trimis invitatii la toti prieteni mei, familia toata,  s-au facut multe fotografii. Eram cea mai fericita mireasa, si mirele( sotul meu) era cel mai iubit de toata lumea. A fost o nunta atat de frumosa, ca parca numai cand te gandeai ca se termina, iti parea rau. Am facut un album de fotografii numai pentru noi, sa le vedem cand or mai trece anii, sa ne bucuram de ele. 
 Au urmat alte fotografii, si altele, si toti invitatii nostri erau in al noulea cer, veseli si fericiti.   A fost o zi minunata alaturi de toata familia,  toti prietenii nostri , si acei oameni extraordinari care ne-au ajutat cu pregatirile pentru nunta. Am avut alaturi  oameni foarte zambitori, asa ca totul a iesit minunat si aranjate toate cu bun gust.  Am ramas cu multe amintiri dupa aceasta nunta, ca ne-am propus noi si cu acei prieteni minunati  sa ne mai intalnim si cu alte ocazii, care sa ne faca fericiti si multumiti. Fotograful acesta  a fost destul de dragut si a stat dupa noi pana s-a terminat nunta, incat ne-a facut pe toti sa zambim, ne-am simtit acolo foarte bine.  Asa ne-am deschis sufletul prin aceste fotografii, si inca nu as putea descrie starea care ma cuprinsese, erau acei oameni minunati care nu ii intalnesti prea des in viata ta. Erau acele persoane care te fac sa te simti bine, si sa iti doresti sa ii ai in preajma mereu. Fata mea este pasionata de poze, si de cate ori are ocazia nu ezita sa se uite pe albumul nostru , si are acea senzatie de euforie cand vede fotografiile noastre de  la nunta. Noi ne bucuram nespus de mult cand o vedem fericita.
Niciodata nu as putea sa fac fotografii ca un adevarat profesionist, nici rabdarea si nici priceperea nu o sa o am. Doar un fotograf profesionist va putea face ca pozele sa iasa nemaipomenit de frumoase, de aceea nu trebuie sa va grabiti sa faceti singuri poze la nunta, cautati un fotograf profesionist sa va ajute. 
Aceasta firma Jandoris este cea mai buna, cu cei mai buni fotografi profesionisti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu