espressocafe.ro

joi, 9 iunie 2016

Jocuri educative pentru copii

Majoritatea copiilor prefera jocurile pe calculator, majoritatea copiilor cand sunt mai micuti prefera sa se joace counter-strike, gta etc. Iar eu nu am o parere buna despre asta, de ce mi-as lasa copilul/nepotul sa isi piarda timpul pe pc jucandu-se jocuri inutile cand ii pot cumpara Jocuri Educative Educlass, care il poate invata ceva si care ii pot dezvolta capacitatea si mintea.

Eu cu nepotul meu stateam asa de mult timp impreuna, stateam de 2-3 ori pe luna cu el, iar obisnuia foarte des sa isi piarda timp in fata calculatorului jucandu-se counter-strike, un joc inutil care nu il invata nimic, iar pe langa faptul ca nu il invata nimic bun isi mai pierdea si copilaria pe calculator, am stat si i-am tot explicat ca decat sa stea pe pc atat mai bine ar iesi afara cu ceilalti copii din fata blocului, inca era foarte incapatanat, acelasi lucru i l-am spus si mamei lui, dar fara nici un folos sau vreun rezultat.
Insa intr- zi venise timpul sa ramana la mine o perioada, deoarece mama lui trebuia sa plece din tara pentru  a ii crea un viitor frumos baietelului ei. Ei bine, cat timp a stat la mine i-am interzis accesul la calculator, in schimb i-am cumparat jocuri educative pentru copii. La inceput era foarte suparat si mohorat, dar intr-un final s-a acomodat si era bucuros. Acum isi petrecea mai mult timp afara, in fata blocului cu ceilalti copii ai cartierului si nu isi mai strica vederea in fata calculatorului.
Tineam foarte mult la educatia nepotelului meu si voiam sa fie un baiat destept si deschis, nu un copil inchis care sta numai in casa, lipsit de prieteni, de un colectiv din care sa invete sa comunice cu oamenii.
Cand a venit mama lui inapoi in tara, in vizita desigur, a ramas uita de cum a decurs dezvoltarea fiului ei, a fost foarte bucura si mandra, pur si simplu nu ii venea sa credea ca a lasat jocurile pe calculator definitiv si ca s-a gandit sa isi traiasca copilaria ca un copil normal, sa aiba o copilarie frumoasa.
Sincer sunt mandra ca i-am schimbat gandirea nepotelului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu