espressocafe.ro

luni, 25 iulie 2016

Baterii externe

Nu stiu daca si pentru voi, dar pentru mine bateria de la telefon a fost mereu o problema. Niciodata nu mi-a convenit cat m-a tinut bateria  telefonului, bine-nteles dupa ce o stricam si tinea maxim o zi. Mai ales cand ma duceam in excursii telefonul meu era descarcat aproape tot timpul, nici nu stiu daca mai avea vreun rost sa il iau dupa mine uneori, oricum se inchidea foarte repede.

Sa va povestesc o intamplare dintr-o excursie mai veche. Acum cativa ani eu si cu prietenii mei, stand pe banca afara intr-o dimineata, ne-am gandit din senin sa plecam la munte, majoritatea aveau chef de o excursie venita spontan, zis si facut. Ne gandeam sa stam macar doua trei zile. Intr-un final am plecat la munte. Inca din prima zi telefonul meu s-a inchis din cauza bateriei descarcate, mama mea ma suna intr-una, dar eu de unde sa stiu daca telefonul meu era inchis. Am stat acolo doua zile, mama mea era foarte ingrijorata. Cand am ajuns acasa am crezut ca ma omoara, era foarte suparata si nervoasa pe mine. Eh... intr-un final ia trecut.
Recent m-am gandit ca o baterie externa ar fi foarte utila pentru mine, am strans bani sa imi cumpar o baterie externa cu o putere mare, sa scap de toate probleme telefonului meu cu baterie, cum nu aveam bani sa imi cumpar alt telefon, o baterie externa ar fi fost foarte utila. Gandul meu in scurt timp a devenit realitate, mi-am achizionat o baterie externa powerbank super misto, de 12000 mAh, dual USB
cu capacitate mare si afisaj electronic. Imi incarcam de foarte multe ori telefonul la acea baterie externa. Mi-a fost foarte de folos si sunt multumit de bateria ce mi-am luat-o. Capacitatea de 15000 mAh este ideală, oferă destulă energie pentru orice situaţie, păstrând dimensiunile şi greutatea în limite rezonabile. "Încarci Rapid chiar şi Tabletele (pe ieşirea de 2.1A) cu această Baterie. Mufa oferă curent puternic, şi astfel, aparatele puse la încărcat se alimentează pe modul AC – fast charging (încărcare rapidă) – ca şi la încărcătorul de priză. Poți încărca și două dispozitive simultan."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu