espressocafe.ro

miercuri, 13 iulie 2016

Bilete ieftine Londra

Vara asta familia mea vrea sa isi petreaca timpul in Londra. Inca sunt indecis daca sa ma duc si eu cu ei sau nu. As vrea sa ma duc, dar in acelasi timp nu as vrea. Dar intr-un final m-am hotarat sa ma duc si eu cu ei, parea o idee foarte buna, si ar fi o vacanta de neuitat. Asa ca am inceput sa caut bilete avion Bucuresti Londra Aerolines. A fost foarte usor sa gasesc bilete ieftine avion.

Toata familia mea era entuziasmata si toti mureau de nerabdare, voiau sa vina timpul de plecare mai repede. Toti voiau sa ajunga acolo mai repede, mai aveau putin sa plece pe jos de nerabdare. Ei bine, a venit si momentul plecarii, toata lumea era fericita. Eu nu am fost chiar asa fascinat pana sa ajung acolo, dar cand am ajuns acolo am ramas uimit si am fost foarte fascinat de Londra, de splendoarea de acolo.
Este bine de stiut ca Londra este capitala Angliei, si este foarte frumoasa. Este cel mai important centru politic, financiar, cultural și artistic al Regatului Unit, și unul dintre cele mai importante orașe ale lumii. Simbolul Londrei este Big Ben-ul, turnul cu ceas al Palatului Parlamentului, construit în secolul al XIX-lea în stil neogotic.
Eu impreuna cu familia mea am vizitat toate obiectivele turistice, am fost foarte bucurosi si a fost o vacanta de neuitat.
" Parlamentul sau Palatul Westminster este un alt loc incarcat de semnificatii istorice. Asezat pe malurile Tamisei impresioneaza prin stilul sau gotic renascentist.
• Cine doreste sa dea nas in nas cu celebritatile vremii, o poate face vizitand Madame Tussauds. Aici exista o sala a groazei, dar si o incapere numita Spiritul Londrei care ii duce pe turisti intr-o calatorie fascinanta in timp. In fiecare zi din an puteti vizita acest Muzeu incepand cu 9.30 dimineata si pana la 17.30.
• Un alt obiectiv maret este Turnul Londrei sau Tower Bridge care va taie respiratia cu privelistile sale magnifice.
• British Museum, cel mai vechi muzeu din lume, ne poarta la randu-i in negura vremii fascinandu-si vizitatorii cu desene si schite semnificative ce se schimba de la un an la altul, cu colectii intregi de monezi, fosile, mumii egiptene si multe alte exponate. Cine se hotaraste sa dea un tur muzeului are nevoie de mult timp la dispozitie pentru a vedea cele 94 de expozitii permanente si temporare.
Despre celelalte obiective astept de la voi, dragi turisti, cat mai multe impresii de calatorie!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu