espressocafe.ro

sâmbătă, 24 septembrie 2016

Librarie online

Citeam mai demult, pe vremea când aveam si eu mai mult timp la dispoziție un site de pe la noi. Un site despre carti de dezvoltare personala la Books Express. Ce bine este cand gasesti o librarie online, sa poti citi tot felul de carti,mai ales ca intotdeauna cele mai noi cărți ieșite pe piață apar  în această librărie online. Mi-ar placea ca, la fiecare salariu, sa imi imbogatesc biblioteca si cultura generala cu diverse carti cumparate online, mai ales carti de dezvoltare personala. De regula imi place sa comand carti dintr-o librarie online care ma intereseaza
cu adevarat, mai ales daca le gasesc foarte interesante, sa nu le mai las din mana. Imi place foarte mult sa citesc, dar din pacate timpul nu prea imi da voie, asa ca citesc si eu cand sunt mai libera si nu am prea multe treaba.
Puteți profita de ofertele existente pe site-ul Books Express, vă puteți comanda cărți de parenting pentru a putea înțelege mai bine psihologia copilului și felul în care trebuie abordată fiecare situație în parte. Sunt convinsă că, intrând pe site-ul Books Express, veti gasi tot felul de carti , mai ales când veți observa că există serviciul de livrare express de cărți pentru proiecte speciale sau aniversări și că întotdeauna cele mai noi cărți ieșite pe piață apar în această librărie online. În plus, clienții pot beneficia de dreptul de retur gratuit și pot plăti chiar și în rate atunci când bugetul este împărțit în prea multe părți. Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 300 de lei (prin firma de curierat Fan Courier).
“Pentru cei care vor să-și construiască o bibliotecă personală sau profesională era mai importan costul și să îndeplinească condițiii contractuale specifice. Am introdus livrarea economică, cataloagele pe domenii cu recomandări de la edituri și specialiști în domeniu.  Livrare se face tot prin curier acasă sau la birou iar toate documentele  îndeplinesc toate cerințele financiar-contabile din România, făcând foarte simplă achiziția. Returul este gratuit. În plus acumulați puncte express pe care puteți să le folosiți oricum vreți voi''.
"Îți aducem orice carte din lume pentru profesia și pasiunile tale." Books Express, librarul tău personal"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu