espressocafe.ro

sâmbătă, 24 septembrie 2016

Videointerfoane

Intr-o zi m-am dus cu sotul meu la niste prieteni de familie, sa mai stam la povesti, ca doar tot eram liberi. Cum stateam noi linistiti bandu-ne cafeaua, s-a auzi soneria de la interfon. Deja ma cam enervasem ca nu stiam cine este, si chiar nu vroiam sa ne deranjeze nimeni. Asa ca mi-am adus aminte si i-am spus ce sa faca. Neaparat sa iti cumperi video interfoane. Cu aceste videofoane Electra iti poti permite sa vezi cine este la usa, si daca vrei sa deschizi bine, daca nu tot bine.  Imediat ne-am facut planuri sa cumparam videofoane la un pret bun. Ma intreba unde se comercializeaza aceste interfoane. Normal ca i-am spus ca la Electra Instal poti gasi videointerfoane, videointerfoane Electra, video interfoane la un pret foarte bun si de o buna calitate. Cateodata si mie mi se intampla chiar in astfel de zile sa ma pomenesc sa imi apara musafiri, dar spre norocul meu eu am videointerfon. 
 Videointerfoanele sunt o masura foarte buna de securitate pentru absolut orice persoana, indiferent ca vorbim despre familii tinere, cu multi copii sau persoane in varsta care locuiesc pe cont propriu. 
Cu videointerfoanele Electra iti poti gasi linistea stiind ca poti vedea cine suna la usa ta, daca sunt oameni bine intentionati, sau chiar un musafir care nu-l doresti in clipa aceea. Cred ca majoritatea oamenilor au auzit de videointerfoane, ca mai toti isi procura asa ceva, asa ca surprizele neplacute sunt evitate cu succes.
''Electra Instal - www.electrainstal.ro - comercializeaza si monteaza sisteme de interfonie si videointerfonie pentru blocuri, vile, cladire rezidentiale sau birouri. Partener autorizat ELECTRA pentru instalare si service interfoane si videointerfoane. Principiile pe care se bazeaza afacerea noastra sunt seriozitatea si respectul pentru clienti. Si pentru ca munca bine facuta isi face singura reclama, foarte  isi face singura reclama, foarte multi dintre clientii nostri au apelat la serviciile noastre in urma recomandarilor facute de alti clienti satisfacuti.
Intre interfoanele audio Electra se numara interfoane pentru blocuri si apartamente - sistem digital Semiduplex, interfoane audio pentru BLOCURI SISTEM DIGITAL DUPLEX, dar si interfoane pentru case si vile''.
In plus, compania asigura cel mai bun raport calitate-pret  si ofera variante de videointerfon ieftin, pentru toate buzunarele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu