espressocafe.ro

duminică, 23 octombrie 2016

Carti bilingve

Cate chestii gasesti cateodata pe internet. Intr-o zi nevand ce face, si plictisindu-ma foarte rau, am inceput sa caut carti de povesti bilingve. Stiam ca pentru fetita mea este ceva foarte interesant.  Dar sa nu credeti ca pentru mine nu am gasit nimic.. Am gasit un ghid de conversatie bilingv pentru ca este o metoda forte simpla de a invata o limba straina.  Imediat am chemat-o pe fetita mea si i-am arat ce Am gasit pe site-ul NextPublishing.ro carti de povesti bilingve si ne-am hotarat amandoua sa facem comanda,  si sa le cumparam neaparat. Incantata de aceste carti bilingve si de acel ghid de conversatie bilingv, nu am mai stat pe ganduri si le-am luat. Livrarea a fost una rapida si foarte eficienta. Povestea lacomiei i-a placut cel mai mult fetitei mele, dar acel ghid de conversatie bilingv a fermecat-o foarte mult, era din ce in ce mai fericita. De fapt eram multumita ca facusem o alegere extraordinar de buna, asa putea sa invete o limba straina, fara sa fie neviuta sa se complice foarte mult. Era o placere sa o vezi cum citeste aceste carti de povesti bilingve, mai ales ca sunt foarte simple.
Ne gandeam la acel  ghid de conversatie bilingv, cat de bun era si cum vom face sa ne uitam amandoua pe el fara sa ne racaim :)) Glumesc, stiam ca nu ne vom certa pe el, vom avea timp amandoua sa il folosim cu placere si cu buna vointa. Acest ghid de conversatie bilingv era foarte eficient daca vrei sa iti petreci vacanta intr-o tara straina si nu stii nici o boaba din limba vorbita acolo. Macar la inceput sa stii cateva cuvinte de baza, trebui neaparat sa cunoasteti pentru orice eventualitate. 
Aceste carti bilingve si ghiduri de tot felul in cateva limbi orientale (araba, turca si chineza) puteti gasi pe site-ul NextPublishing.ro. Sunt foarte utile daca doriti sa invati o limba straina.  Nu ar trebui sa va lipseasca asa ceva. Eu una sunt foarte bucuroasa ca am gasit carti bilingve, carti de povesti bilingve, ghid de conversatie bilingv, am facut cea mai buna alegere pentru mine si fiica mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu