espressocafe.ro

miercuri, 31 mai 2017

Ulei de motor

Varul meu vrea sa isi cumpere masina mica, dar in primul se gandea ce marca de masina sa isi aleaga, de unde isi va  cumpara piese auto cand va fi cazul, despre locurile in care va merge cu familia la plimbare, si tot felul de lucruri.. Sotul meu stia ca un ulei pentru motor bun, aditiv motorina si ulei castrol putea sa isi achizioneze doar de aici. Sunt de calitate si la preturi foarte bune. Chiar nu este nevoie de multa experienta pentru a stie unde exista preturi bune la ulei de motor,  chiar prietenii nostrii si cumpara uleiuri auto bune. Interesant a fost cand varul meu a intrat pe site-ul  Autohut.ro, a fost uimit cate produse de calitate a vazut acolo, dar el a vrut neaparat sa isi cumpere ulei de motor, aditiv motorina, si ulei castrol.
La inceput gasise o masina destul de mare, cu un porbagaj pentru familia lui mare, cand vor merge in vacanta, si cu multe bagaje cum le plac lor. Eu, chiar nu intelegeam care e treaba cu uleiurile de motor, cum se folosesc, de aceea am lasat barbatii sa se ocupe de asa ceva. Nu avea rost sa ma bag unde nu stiu, de aceea nu imi place sa se bage cineva pe treburile mele, si cu asta am spus tot ce ma interesa. Cand ai ce iti trebuie pentru masina ta atunci te poti numi un om valoros.
Trebuia in primul rand sa se sfatuiasca cu sotia lui in privinta masinii pe care si-o vor cumpara, dar el stia de acum sigur ca pentru masina lui isi va cumpara un ulei de motor bun la un pret exceptional.
Uleiul auto este un fluid care are rolul de a crea o pelicula de izolare intre diversele elemente in miscare din interiorul motorului. Rolul principal al uleiului de motor este de a reduce forta de frecare dintre piesele in miscare ale motorului, creandu-se astfel o pelicula de ulei pe suprafata de contact dintre acestea.
Daca este cineva interesat sa afle acele 7 mituri despre uleiul de motor, poate intra aici cu incredere si cu siguranta nu va fi dezamagit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu