espressocafe.ro

vineri, 24 iunie 2016

Paturi tapitate

Unchiul meu tocmai si-a terminat de construit casa recent, dar inca nu avea mobila. Voia sa isi faca casa foarte frumoasa, voia cand intra un musafir in casa sa ramana uimit de frumusetea ei. Dar mai intai avea el un fix, voia ca in dormitoare sa isi puna paturi  tapitate, i se pareau foarte frumoase si confortabile, era foarte sigur ca vor da un aspect foarte frumos casei. La chestia asta l-am ajutat si eu, am cautat impreuna cu el paturi tapitate, nu a durat prea mult sa gasesc ceea ce voia, am gasit oferte la paturi tapitate, aici am gasit cele mai elegante si cele mai confortabile paturi, desigur la un pret convenabil.

Restul mobilei din casa nu voia sa o aleaga cu o asa mare atentie, voia doar sa se potriveasca cu casa, sa arate frumos, sa fie eleganta, sa fie de calitate si sa o gaseasca la un pret bun. Bine-nteles ca nici asta nu a durat prea mult am gasit foarte repede ceea ce i se potrivea. Insa, el era foarte bucuros si fericit ca a gasit paturile mult dorite. Paturile le-a ales cu o foarte mare atentie, a fost foarte atent la fiecare detaliu in parte.
Dupa ce a terminat de facut toata casa, primul lucru pe care l-a facut a fost sa se duca sa stea in acele paturi exceptionale, a stat toata ziua in pat atunci, si-a luat laptopul si s-a bucurat complet de tot confortul si de toata frumusetea camerei. Dar nu numai el, ci si prietenii lui au fost foarte bucurosi si le-a placut foarte mult.
Cand vrei sa iti amenajezi si tu dormitorul uita-te putin peste criterii in alegerea unui pat.
"ACAJU, 10 ANI DE ACTIVITATE SI MAI MULT DE 30.000 DE COMENZI ONORATE  CU SUCCES!
Am plecat la drum acum 10 ani cu un vis si cu o echipa entuziasta, din dorinta de a contribui la o lume mai buna.
Dupa 10 ani putem spune ca suntem pe drumul cel bun si ca am contribuit prin daruirea noastra, prin empatia cu care facem lucrurile, la o Romanie mai buna.
Au fost 10 ani in care ne-am confruntat cu o criza economica fara precedent care a ingenuncheat pe multi, dar din care noi am iesit mai intariti, fanii nostri ajutandu-ne cu o cifra de afaceri de 3 ori mai mare decat la debutul crizei.
Am avut si va avem alaturi de noi, pe voi fanii nostri, si impreuna cladim prezentul si viitorul,  fiind permanent preocupati sa ne ridicam la nivelul asteptarilor voastre."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu