espressocafe.ro

sâmbătă, 1 iulie 2023

Oh, vara, cat te-am asteptat!

Oh, vara, cat te-am asteptat,
Cât de mult am indurat
Sa treaca si primavara
Sa vina anotimpul vara
Pasari, insecte si flori
Natura-i plina de culori
Pomisorii verzi, micuti
Sunt asezati langa braduti
Cum aud joaca, copiii sosesc
Imediat se inveselesc
De aceea, aceasta vara
Nu o sa fie o povara. 

Razele soarelui bland mă cuprind, 

Prin părul meu răsfirat se strecoară vântul blând. 

În aerul cald îmi simt inima zburdând, 

Cu dorul de libertate și bucurie, ea tresaltă încântată.


Prin lanurile de grâu aurii, mă plimb în zori, 

Iarba verde mă mângâie pe căi fără nori. 

Și-n cântecul păsărilor aud adierea verii, 

În zborul lor grațios, îmi descântă inimi de fiere.


În grădini, flori de toate culorile s-au deschis, 

Parcă pictate de mâna unui artist fericit. 

Trandafirii în roșu aprins mă învăluie-n parfum, 

Liliacul în alb pur mă înfioară sub clar de lună plin.


Și copiii, cu zâmbetul pe buze, se joacă în voie, 

Într-o lume de basm, unde fantezia nu are pereche. 

Râsetele lor străbat cerul senin, 

Înțesat de stele care veghează în tihnă și chin.


Așa că vara, te privesc cu ochi plini de fericire, 

Cu inima cântând în ritmuri de desfătare și iubire. 

Nu voi uita vreodată farmecul tău desăvârșit, 

Oh, vara, ești în sufletul meu mereu sălășluit.


In serile linistite de vara, 

Pe cer se astern milioane de stele, 

Lumina lor blanda ne inconjoara, 

Si inima ni se umple de ele.


Pe malul marii, valuri se sparg, 

Cu spuma lor alba, stralucesc, 

Si vantul bland ne mangaie-n prag, 

Iar gandurile noastre, le adunam in vers.


Prin pajiști înverzite de rouă, 

Pășim descultă și fericiti, 

Cu razele soarelui pe frunte să ne rouă, 

Căutăm în natură iubirii taine, irositi.


Sub cerul senin și înstelat, 

În serile lungi și calde de vară, 

Îmbrățișați, în dragoste topiți, 

Promitem să ne iubim mereu cu aceeași căldură.


Oh, vara, ești ca un vis împlinit, 

Cu parfum de flori și zâmbet de copil, 

În inimi și suflete vei rămâne iubit, 

Ca un colț de rai, minunat și senin.


Să dansăm pe aripi de fluturi colorați, 

Să ne bucurăm de alăptarea naturii, 

În fiecare zi să fim îndrăgostiți, 

De frumusețea lumii și a vieții noastre mici.


Să ne purtăm visurile ca pe nisipuri fierbinți, 

Să le clădim cu dragoste și cu speranță, 

Iar vara să fie mereu în sufletele noastre 

Un anotimp al bucuriei și al dansului în dansă.


Așa că, vara dragă, te sărbătorim cu zâmbetul larg, 

Cu inima deschisă și sufletul curat, 

Să ne bucurăm de fiecare clipă în marș, 

Căci vara e o comoară ce nu poate fi uitată.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu