espressocafe.ro

duminică, 30 iunie 2024

Oamenii se indeparteaza de credinta

 Realitatea zilelor noastre ne arata clar ca oamenii se indeparteaza de credinta, iar asta nu face decat sa traga totul in jos. Fara respect fara de divinitate, de oameni si fata de viata, omul incepe sa se transforme intr-un animal egoist care nu vrea sa mai vada si caruia nu ii mai pasa decat de propriile probleme si dureri. Mai mult, omul acest nou, modern, devine animal pentru toti ceilalti oameni, uneori chiar si cu familia lui. 

Iata un motiv suficient pentru a va recomanda o carte pentru copii. Pare ciudat la prima vedere, nu-i asa? Ei bine, realitatea este ca totul se leaga. Aceste carti crestine pentru copii ar putea avea puterea de a sachimba viitorul, caci copiii sunt ceea ce va veni si numai de noi depinde felul in care va arata acest viitor. Noi suntem cei care putem pune astazi bazele unei lumi noi, o lume in care credinta, mila, bunatatea, iertarea, smerenia, respectul, iubirea sa fie farurile care sa lumineze in intuneric. 



Oamenii se indeparteaza de credinta. Suntem rai, tot mai rai, mai nepasatori, mai grabiti, mai egoisti, mai salbatici in gandire si in comportament. Imi vine in gand un prieten de demult, un om pe care il voi purta in suflet cat timp voi trai. Din cauza unor intamplari de-a dreptul incredibile, a ajuns in strada. Nu reusesc sa dau de el pentru a-l ajuta. Nici altii nu il ajuta. Am aflat ca e ingrozitor de chinuit si asta se vede in felul in care arata. Ma doare inima, ma simt sfasiata si fara de putere.

Am mai aflat ca in Bucuresti exista un om care, din putinul pe care il are, ajuta oamenii strazii. Le cumpara medicamente, le duce mancare, ii imbarbateaza cu o vorba buna. Ce frumoasa ar fi lumea in care traim daca am avea mai multi asemenea oameni, daca ne-am implica mai mult pentru cei din jurul nostru, daca am deschide macar ochii sa ii vedem cand trecem pe langa ei. 

Cum am putea schimba lumea in bine? Cum ne-am putea intoarce la vremurile cand ne pasa de cei de langa noi? Nu stiu daca mai e ceva de facut pentru adultii care par sa isi fi vandut sufletul unei fiare, unei salbaticiuni, insa copiii imi dau sperante. Speranta ca vor imbratisa credinta si vor cunoaste bunatatea inimii, ca vor face tot ce le sta in putinta pentru a-si contrui o lume frumoasa in care sa traiasca. 

Sa educam copiii. Sa le fim exemple de urmat. Sa le oferim carti de povesti din care sa invete ce e bine si ce e rau. Sa fim noi cei care modeleaza viitorul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu