espressocafe.ro

luni, 28 august 2017

Credite pana la salariu

In ultima vreme frigiderul meu dadea semne ca e pe moarte si, intr-un final, chiar s-a stricat de totsi cum eram inainte de salariu, nu vedeam nici o posibilitate sa imi cumpar altul. Spre norocul meu a venit sora mea cu ideea salvatoare: De ce nu faci un credit rapid pana la salariul tau, mi-a spus ea. 
Adevarul ca trebuia sa iau un credit online urgent, pentru a-mi cumpara un alt frigider, mai ales ca inca este cald si nu voiam sa mi se strice mancarea prin bucatarie. Am fost foarte multumita de aceasta firma, mai ales ca dobanda este fixa, si am luat credit online pana la salariu foarte rapid.
Nu imi venea sa cred ca perioada de rambursare la primul credit era pana la 75 zile, dar mai ales ca nu sunt comisioane la acest credit online urgent, imi era foarte usor de rambursat. 

Eu fiind client nou,  este de 1.2% / zi, plafon intre 200 - 2.000 RON, perioada maxima este de la 5 la 75* zile, perioada de 63 - 75 de zile este disponibila doar la primul credit si pentru o suma imprumutata de maxim 500 lei.
Pentru un client deja existent, dobanda este la fel ca cea a unui client nou, insa se ofera discount-uri in functie de gradul de bonitate, plafonul este tot intre 200 - 2.000 RON, iar perioada maxima este de la 5 la 45* zile, disponibil pentru clientii care platesc la scadenta.
. Toate costurile aferente si toate detaliile de care ai nevoie pentru a contracta un credit ExtraSimplu iti vor fi prezentate, in schimb tu trebuind sa te asiguri ca poti rambursa creditul in perioada specificata, in caz contrar existand penalitati.
Creditul ExtraSimplu nu este un credit oferit pe termen lung si tocmai de aceea trebuie rambursat in maximum 30-45 de zile.
Am fost foarte multumita de firma aceasta si cand voi mai avea nevoie tot la ei o sa apelez sa ma ajute cu un imprumut urgent. De aceea voi recomanda si la altii care vor un credit online urgent, sa apeleze cu incredere la  Extrasimplu.ro. Sunt foarte seriosi si iti pot da un imprumut pana la salariul tau foarte rapid. Nu vei mai avea nevoie sa apelezi la tot felul de firme, sau prieteni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu