espressocafe.ro

miercuri, 30 august 2017

Kendama

In fiecare zi vad din ce in ce mai multi copii care se joaca cu kendama. Tot vazand ca se utilizeaza aceasta jucarie in momentul de fata, chiar am fost curios ce este si cu ce se mananca. Mai ales ca nepotelul meu voia si el una, sa fie in rand cu ceilalti copii, cum adica sa nu fie si el in pas cu noua "moda". Imi imaginez ca ii venea naspa cand statea dupa alti copii sa se joace cu kendama lor, era normal sa vrea si el una cand toti aveau.

Chiar eram curios ce este kendama, am observat ca face ravagii in zilele noastre, asa ca am intrat imediat pe internet sa vad, din cate am inteles este un joc de indemanare japonez si ca se pot face multe scheme cu ea.

Pe parcurs m-am gandit sa ii cumpar eu nepotului meu una. Chiar voiam sa ii fac o surpriza placuta. Insa, era o mica problema, habar nu aveam de unde se cumpara asa ceva, prin magazinele in care umblam de obicei nu am vazut. Asa ca m-am asezat pe scaun si am inceput sa caut pe internet. 

Nici nu am apucat sa clipesc, imediat am dat peste un site care aveau o multime, dar insa una chiar mi-a placut, iar livrarea era destul de rapida intr-o zi, doua lucratoare, dar nici pretul nu era atat de mare pe cat ma asteptam. Asa ca imediat am comandat Sweets Kendamas Prime Solid. Comanda a sosit foarte repede. 

In ziua urmatoare, la prima ora am fost la nepotelul meu, voiam sa vad cat de fericit este cand primeste kendama, ma asteptam sa izbucneasca de fericire, si chiar asa a fost, cand a vazut cadoul a fost cel mai fericit copil pe care l-am vazut. 

M-a luat in brate, m-a pupat si mi-a multumit din tot sufletul ca i-am luat ce isi dorea. Dar si eu am avut o rugaminte la el, curiozitatea mea izbucnea, am vrut neaparat sa incerc si eu sa vad cum functioneaza kendama si cat de atractiva este. Adevarul este ca te captiveaza foarte repede.

Vezi mai multe despre istoria kendama.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu