espressocafe.ro

joi, 12 noiembrie 2020

M-am trezit cu fata la cearsaf

M-am trezit cu fata la cearsaf

 Astazi am nevoie de un strop de culoare. Incerc sa imi colorez ziua cu mult verde. E cea mai buna modalitate de a-mi ridica moralul. Nu am patit nimic, insa m-am trezit cu fata la cearsaf, dupa cum ar fi spus bunica mea. Asta inseamna ca nu sunt in apele mele. 

Am adormit tarziu si m-am trezit devreme. Am citit cateva pagini dintr-un roman despre apocalipsa. Despre un virus care omoara cea mai mare parte a oamenilor, lasand in urma cativa dezorientati. Clar nu este cea mai placuta imagine cu care sa adormi in minte, mai ales in vreme de pandemie. 

De cate ori ma trezesc cu fata la cearsaf, imi dau seama ca e cazul sa iau o pauza, sa ma odihnesc mai mult, sa ma plimb si sa ascult muzica. E calea cea mai rapida de a ma remonta. Uneori aleg sa ma bag in pat, sa mai dorm putin. Sau sa citesc o carte usoara, care sa ma amuze si sa imi retrezeasca pofta de a rade. 

Voi cum procedati cand va treziti cu fata la cearsaf? Desi am multe planuri pentru a-mi reveni, iata ca nu le pot pune in practica fix in acest moment, pentru ca unul dintre caini, Bruno, cere insistent sa fie scos afara. Dar, cine stie?, poate ca o plimbare prin aerul rece al toamnei scotiene va reusi sa imi readuca zambetul pe buze. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu