espressocafe.ro

duminică, 21 februarie 2021

Cu capul in nori si cu picioarele pe pamant

 Cu capul in nori si cu picioarele pe pamant

Asa imi place sa ma descriu uneori si vreau sa cred ca nu mint cand spun ca toata viata am umblat cu capul in nori si cu picioarele pe pamant. Nu stiu daca e bine sau rau, insa imi place viata mea si nu as vrea sa o schimb cu nimeni. 

Imi plac diminetile in care sunt doar eu cu gandurile mele. Cainii mi se intind somnorosi la picioare, asteptand sa imi beau cafeaua ca sa putem iesi afara. 

Imi place momentul cand sotul se trezeste din somn, caci el e mereu vesel, bine dispus si gata sa faca o noua gluma sau sa imi ofere o noua surpriza. 

Imi plac serile in care stam amandoi culcusiti in caldura patului, inghesuiti de cei doi caini ai nostri. 

Imi plac si serile in care sunt singura, caci el este la munca. Atunci ma ocup de canalul de youtube pe care incerc sa il dezvolt, caci simt ca am multe de spus. 

Cum fac asta? Ti-am spus deja ca traiesc cu capul in nori si cu picioarele pe pamant. Ei bine, inchid ochii si ma intreb despre ce sa vorbesc. Scriu rapid textul, apoi ma inregistrez citindu-l. Editez filmarea si apoi inchid iar ochii. Imi place sa visez ca videoclipul meu va deveni viral imediat dupa ce il postez. 

Nu se intampla niciodata, insa firea mea optimista ma ajuta sa merg inainte. Daca ai ajuns aici pentru ca esti la fel ca mine, atunci s-ar putea sa iti placa unele dintre videoclipurile mele de pe youtube. Ajuta-ma sa le fac virale!

Poveste adevărată despre o femeie care își căuta relația perfectă la matrimoniale

Citate de dragoste pentru el și pentru ea

Citate de dragoste triste pentru cei care suferă la despărțire

Declarație de dragoste emoționantă pentru el

Poveste emoționantă cu final neașteptat - Rochia albă de pe plajă

Daca vrei sa ramai cu picioarele pe pamant, vezi ca pe canalul meu de youtube exista si videoclipuri cu sfaturi practice pentru o viata mai buna. Adauga un strop de culoare in viata ta, caci primavara bate la usa si nu vrei sa te gaseasca nepregatit/a.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu